Głównym sponsorem Polonii zostało E-Toto. To legalna polska firma bukmacherska działająca od 2011 roku. Na dzisiejszym podpisaniu umowy między klubem a E-toto nie ujawniono kwoty, jaką bukmacher przeznaczy na działanie drużyny. Prezes Jerzy Engel stwierdził tajemniczo, że są tematy, na które dżentelmenom rozmawiać nie wypada.
Tico zostało sponsorem technicznym. To w strojach tej firmy piłkarze Polonii zdobyli mistrzostwo Polski w 2000 roku, co sprawiło, że marka stała się rozpoznawalna w całym kraju. Signum SA (rynek handlu towarami) zostało sponsorem awansu do II ligi. Oznacza to, że Signum będzie wypłacało piłkarzom premie za zwycięstwa oraz ewentualny awans do wyższej klasy rozgrywkowej.
Optymizm w klubie z Konwiktorskiej nie słabnie. Ale czy mówienie o awansie w przypadku zespołu, który w poprzednim sezonie walczył o utrzymanie w III lidze, nie jest przesadą?
- Drużyna była budowana od kilku miesięcy. Jeszcze jako trener juniorów podpatrywałem pierwszą drużynę. Brakowało przede wszystkim wiary w to, że można odnieść sukces i świeżej krwi. Dzięki temu, że prowadziłem wcześniej młodych piłkarzy, mogłem wkomponować ich w zespół. Na dziś drużyna jest kompletna, jestem dobrej myśli – stwierdził trener Igor Gołaszewski.
Dyrektor ds. marketingu Radosław Majdan powiedział, że planowana jest akcja promocyjna mająca na celu przyciągnięcie kibiców na trybuny.