Sponsor przyłącza się do kibiców - oświadczenie BZ WBK

Jeden z głównych sponsorów piłkarskiej reprezentacji Polski popiera zorganizowany przez kibiców bojkot meczów kadry i działań PZPN.

Publikacja: 14.10.2009 14:24

Bank Zachodni WBK solidaryzuje się z kibicami piłki nożnej w Polsce i podpisuje się pod stwierdzeniem wielokrotnie wyśpiewywanym podczas ostatnich meczów polskiej reprezentacji: "Piłka nożna dla kibiców".

Od początku zaangażowania Banku Zachodniego WBK w sponsoring piłkarskiej reprezentacji Polski naszym celem było wspieranie drużyny narodowej. Nasze działania spotykały się z bardzo dobrym przyjęciem kibiców. Dlatego z narastającą irytacją obserwujemy potęgujący się rozdźwięk między PZPN a kibicami. Nie zamierzamy ingerować w działania niezależnej organizacji, jaką jest PZPN, ale jako sponsor drużyny narodowej nie możemy być ślepi na brak porozumienia z kibicami, na narastającą wzajemną agresję, na odwrócenie się i lekceważenie ludzi, którzy kochają piłkę nożną i z poświęceniem towarzyszą narodowej reprezentacji w trudnym dla niej okresie. W tej sytuacji Bank Zachodni WBK zdecydował o wycofaniu swoich reklam, które miały być wyświetlane na Stadionie Chorzowskim podczas ostatniego meczu eliminacyjnego do przyszłorocznych mistrzostw świata.

Jesteśmy pewni, że porozumienie jest możliwe. Jego cel jest dla wszystkich oczywisty. Wierzymy, że działacze, na których spoczywa obowiązek budowania silnej piłkarskiej reprezentacji przystąpią do realizacji tego celu z determinacją i poświęceniem.

[b] Piotr Gajdziński[/b]

[b] rzecznik prasowy[/b]

Bank Zachodni WBK solidaryzuje się z kibicami piłki nożnej w Polsce i podpisuje się pod stwierdzeniem wielokrotnie wyśpiewywanym podczas ostatnich meczów polskiej reprezentacji: "Piłka nożna dla kibiców".

Od początku zaangażowania Banku Zachodniego WBK w sponsoring piłkarskiej reprezentacji Polski naszym celem było wspieranie drużyny narodowej. Nasze działania spotykały się z bardzo dobrym przyjęciem kibiców. Dlatego z narastającą irytacją obserwujemy potęgujący się rozdźwięk między PZPN a kibicami. Nie zamierzamy ingerować w działania niezależnej organizacji, jaką jest PZPN, ale jako sponsor drużyny narodowej nie możemy być ślepi na brak porozumienia z kibicami, na narastającą wzajemną agresję, na odwrócenie się i lekceważenie ludzi, którzy kochają piłkę nożną i z poświęceniem towarzyszą narodowej reprezentacji w trudnym dla niej okresie. W tej sytuacji Bank Zachodni WBK zdecydował o wycofaniu swoich reklam, które miały być wyświetlane na Stadionie Chorzowskim podczas ostatniego meczu eliminacyjnego do przyszłorocznych mistrzostw świata.

Piłka nożna
Ronaldinho przyleciał do Polski. W sobotę zagra w Chorzowie
Piłka nożna
Co się dzieje z Kylianem Mbappe? Gwiazdor Realu wyszedł ze szpitala, ale nie wiadomo, kiedy zagra
Piłka nożna
Klubowe mistrzostwa świata. Trybuny na razie świecą pustkami
Piłka nożna
Polskie kluby znają rywali w europejskich pucharach. Z kim zagrają Lech, Legia, Jagiellonia i Raków?
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Piłka nożna
Klęska polskiej młodzieżówki. Najgorszy występ w mistrzostwach Europy do lat 21