Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.01.2018 10:06 Publikacja: 26.01.2018 10:06
Grupa LOTOS wspomaga Polski Związek Narciarski od 2003 roku. Czym wytłumaczyć tak długi mariaż firmy z tą dyscypliną? W tych latach skoczkowie nie zawsze odnosili sukcesy. Łukasz Franiak: Długie alianse w sponsoringu to jedna z podstaw działania. Zarówno sponsor, jak i podmiot sponsorowany tylko podczas wieloletniej współpracy mogą osiągać obopólne korzyści. Przykładem takiego podejścia jest właśnie LOTOS, którego współpraca z Polskim Związkiem Narciarskim trwa nieprzerwanie od blisko 15 lat. Po drodze razem świętowaliśmy sukcesy Adama Małysza i Justyny Kowalczyk. Ale był też okres, gdy sukcesów nie było albo były małe. Czas pokazał, że przyjęta strategia była dobra – wyniki są absolutnie historyczne, a LOTOS jeszcze bardziej rozwija tę współpracę, zwiększając swoje zaangażowanie w PZN oraz inwestując mocno w rozwój młodego pokolenia. Liczymy, że efekty będą co najmniej takie jak obecnie.
Rozgrywki na kortach Rolanda Garrosa to coroczna pozycja obowiązkowa dla każdego miłośnika tenisa ziemnego. W dn...
Witold Bańka pozostanie najważniejszym Polakiem w świecie sportu, bo skutecznie nawigował Światową Agencją Antyd...
Rząd teoretycznie zostawia spółkom Skarbu Państwa wolną rękę w kwestii sponsorowania sportu, ale kodeks dobrych...
W środę, 9 kwietnia, w warszawskim hotelu Sheraton Grand odbyła się druga gala plebiscytu Herosi WP, podczas któ...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W krakowskiej Tauron Arenie odbyła się największa w historii lekcja z udziałem niemal 8 tys. uczniów szkół ponad...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas