Tak. Powiedziałbym, że układ pętli jest dość ciekawy. Mamy wiele wymagających zakrętów, choć wiele będzie zależało od przyczepności. Nie wiadomo jeszcze, czy szybkie łuki będą faktycznie zakrętami wymagającymi uwagi, czy będzie je można przejechać na pełnym gazie żeby uzyskać dobry czas okrążenia. Pierwsze zakręty są z kolei dość nudne, ale może na nich dochodzić do wyprzedzania. Tutaj nawierzchnia też może mieć duży wpływ na kolejność kierowców, bo jeśli poza idealną linią jazdy nie będzie przyczepności, to trudno będzie zaatakować.
[b]Jesteście przygotowani na jazdę po śliskim torze?[/b]
Przekonamy się jutro. Jest bardziej ślisko niż się spodziewaliśmy. Taka jazda to żadna frajda, a w tym roku w Kanadzie mieliśmy już podobną sytuację. Tam nowa nawierzchnia też była bardzo śliska. Zobaczymy podczas treningów, jak będą zmieniać się warunki i przed wyścigiem nasza wiedza będzie na pewno dużo większa.
[b]Czy stan toru zmienia plan na piątkowe treningi?[/b]
Na nowym torze zawsze najpierw zbieramy informacje o jego układzie, charakterystyce zakrętów i „tarek” czy też o nierównościach, jeśli są. Potem powoli zaczynamy pracę nad kwalifikacjami i wyścigiem. Jednak kiedy warunki się bardzo szybko zmieniają, trudno jest przewidzieć te zmiany czy wyciągnąć pożyteczne wnioski. Trzeba mieć nie tylko wiedzę i doświadczenie, ale i nosa.
[b]Jak w tych warunkach będzie się spisywał samochód Renault?[/b]