Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.08.2015 08:08 Publikacja: 19.08.2015 08:00
Foto: AFP
W przetargu o prawa do odzieżowej umowy stanęły jeszcze dwie firmy - Under Armour i Bauer Hockey. Należący do Adidasa dotychczasowy dostarczyciel ubiorów Reebok nie brał udziału w walce o kontrakt. Oficjalnie nowy sponsor ligi ma być ogłoszony w połowie września informuje portal tsn.ca.
Francuski Eurosport podał, że nowa umowa wiąże się nie tylko z wyższymi stawkami dla NHL, ale także zupełną zmianą stylu strojów. Pewne jest, że charakterystyczne dla niemieckiej firmy trzy paski pojawią się w widocznym miejscu na koszulkach wszystkich klubów najlepszej hokejowej ligi świata.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W związku z planowanym drugim etapem modernizacji Ośrodka Nowa Skra, przy ul. Wawelskiej 5, miasto opublikowało...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Barcelona prowadziła z Paris Saint-Germain, ale przegrała 1:2, tracąc bramkę w samej końcówce meczu. Wojciech Sz...
Przed nami największy w historii weekend biegowy w stolicy. Na starcie 47. Nationale Nederlanden Maratonu Warsza...
Na najbliższej sesji Rady Warszawy, 16 października, radni będą debatować o finansowaniu modernizacji terenu klu...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Cztery firmy, które zgłosiły chęć zostania partnerem prywatnym dla projektu „Modernizacja, rozbudowa i zagospoda...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas