[b] Jak spisują się nowe części? [/b]
[b]Robert Kubica:[/b] Cóż, na razie jest w porządku. Czuję więcej przyczepności, zwłaszcza przy pełnym otwarciu przepustnicy, choć normalnie przy jeździe pełnym gazem przyczepność cię nie ogranicza. Musimy się przyzwyczaić do nowych elementów i wprowadzić parę zmian, żeby wycisnąć maksimum z nowego pakietu. Myślę, że na torze zobaczyliśmy mniej więcej to, czego się spodziewaliśmy, ale musimy jeszcze popracować.
[b] Łatwo było ocenić zyski płynące z nowego pakietu? [/b]
Trudno jest wyczuć dużą różnicę już na pierwszych okrążeniach. Ostatnio jeździłem po tym torze rok temu, zupełnie innym samochodem i w innym zespole. Brakuje więc dobrego punktu odniesienia – zwłaszcza po Kanadzie, gdzie jeździliśmy z dużo mniejszym poziomem docisku, a przyczepność była bardzo kiepska. Próbowałem po prostu skoncentrować się na analizie nowego pakietu, znalezieniu mocnych i słabych stron, żebyśmy mogli się dalej poprawiać.
[b] Czy warunki na torze przeszkodziły w pracy z nowymi częściami?[/b]