Transmisję można było oglądać na kanałach Cyfrowego Polsatu i w telewizji internetowej ipla. Koszt dostępu wynosił 40 zł.
To drugi najlepszy w historii polskiego sportu wynik sprzedaży pay-per-view. Rekordową pod tym względem walkę Tomasza Adamka z Witalijem Kliczką we wrześniu 2011 roku wykupiło około 200 tys. osób. To była pierwsza tego typu transmisja w Polsce.
W Cyfrowym Polsacie można usłyszeć, że wyniki dotychczasowych sprzedaży są tak satysfakcjonujące, że operator planuje kolejne tego typu transmisje. – Jesteśmy bardzo zadowoleni. Chcielibyśmy, żeby takie wydarzenie pojawiało się u nas co najmniej raz na kwartał, oczywiście, jeśli będzie miało odpowiednią rangę. Z dyscyplin, w które będziemy się angażować, trzeba wymienić boks i walki w formule MMA – mówi Olga Zomer – rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu.
Piłki nożnej raczej nie ma co się spodziewać w najbliższym czasie. Mecze reprezentacji Polski w ubiegłym roku to był wyjątek, bo nikt inny ich nie transmitował, a Cyfrowy Polsat dostał propozycję pokazania ich właśnie w taki sposób.
Wygląda na to, że rynek transmisji pay-per-view, będzie się w Polsce rozwijał. Takiego zdania jest dr Tomasz Gackowski z Instytutu Dziennikarstwa UW. – To jest atrakcja dla wszystkich, którzy cenią sobie ekskluzywność. Poza tym, wokół takiego wydarzenia można świetnie zbudować wieczór, zaprosić znajomych. Oglądalność jest większa niż liczba wykupionych dostępów – mówi „Rz” medioznawca.