[b]„Rz”: Jak pan przyjął decyzję Trybunału Apelacyjnego o zalegalizowaniu „podwójnych” dyfuzorów? [/b]
[b]Willy Rampf:[/b] Oczywiście akceptujemy ten werdykt, choć według nas to rozwiązanie nie jest zgodne ani z duchem przepisów, ani z wytycznymi opracowanymi przez Grupę Roboczą ds. Wyprzedzania [Overtaking Working Group tworzona przez przedstawicieli wszystkich zespołów, którzy opracowują rozwiązania mające ułatwić wyprzedzanie w F1 – przyp. red.].
[b]Ross Brawn twierdzi, że rok temu proponował wprowadzenie odpowiednich poprawek do przepisów... [/b]
Na jednym ze spotkań z udziałem dyrektorów technicznych wszystkich zespołów Ross wspomniał, że nowy pakiet aerodynamiczny da się rozwinąć tak, aby w połączeniu ze stosowaniem gładkich opon uzyskać czasy okrążeń porównywalne z czasami z sezonu 2008, a więc sprzed zmian mających na celu zmniejszenie siły docisku. Nie wdawał się jednak w szczegóły, nie wspominał nic o dyfuzorach.
[b]Czy zespół BMW Sauber pracuje nad wprowadzeniem „podwójnego” dyfuzora?[/b]