STS będzie mógł posługiwać się tytułem „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski". Umowa gwarantuje firmie bukmacherskiej możliwość organizowania akcji promocyjnych wokół stadionu w czasie meczów, których Polska będzie gospodarzem. Dodatkowo logotyp STS znajdzie się na bandach reklamowych wokół boiska, na biletach czy autokarze drużyny narodowej.

- Wierzymy, że nasze doświadczenie pozwoli sympatykom polskiej reprezentacji doświadczyć dodatkowych pozytywnych emocji przy okazji meczów – mówił prezes STS Mateusz Juroszek.

- Jesteśmy zadowoleni z faktu, że Polski Związek Piłki Nożnej pozyskał kolejnego partnera, który chce realizować swoją strategię marketingową poprzez sponsorowanie piłkarskiej reprezentacji Polski – stwierdził Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Umowa będzie obowiązywać od 1 sierpnia 2014 roku do 31 lipca 2016 roku.

Obecnie STS jest sponsorem strategicznym Lecha Poznań.