Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.12.2015 10:20 Publikacja: 16.12.2015 10:20
Foto: AFP
Adidasa i FIFA wiąże długoletnia umowa obowiązująca aż do roku 2030, ale może ona zostać zerwana, jeśli kierownictwo firmy uzna, że FIFA nie podejmuje działań reformatorskich. „Jeśli reforma się powiedzie, a wydaje się, że ta sprawa jest na dobrej drodze, będziemy dalej sponsorować FIFA. Jeśli tak się nie stanie, pomyślimy jakie są inne możliwości" - powiedział niemieckiemu dziennikowi „Handelsblatt" szef Adidasa Herbert Haiber.
Inni sponsorzy FIFA, m.in. Coca-Cola od dawna grożą odejściem, jeśli porządki po Seppie Blatterze nie będą robione szybko.
Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej Cezary Kulesza rozmawia z kandydatami na selekcjonera. Słychać, że faworyt...
Nie chcemy się angażować w tematy personalne. Mocno trzymamy kciuki za piłkarską reprezentację Polski i liczymy...
Rok przed mundialem znamy już 13 uczestników. W mistrzostwach świata zadebiutują Uzbekistan i Jordania. To pierw...
Nazwisk na giełdzie potencjalnych selekcjonerów reprezentacji Polski jest coraz więcej i tak naprawdę nie wiadom...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Legii Warszawa przywrócić blask spróbuje 46-letni Rumun Edward Iordanescu, najstarszy syn Anghela - legendy rumu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas