Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.12.2015 10:20 Publikacja: 16.12.2015 10:20
Foto: AFP
Adidasa i FIFA wiąże długoletnia umowa obowiązująca aż do roku 2030, ale może ona zostać zerwana, jeśli kierownictwo firmy uzna, że FIFA nie podejmuje działań reformatorskich. „Jeśli reforma się powiedzie, a wydaje się, że ta sprawa jest na dobrej drodze, będziemy dalej sponsorować FIFA. Jeśli tak się nie stanie, pomyślimy jakie są inne możliwości" - powiedział niemieckiemu dziennikowi „Handelsblatt" szef Adidasa Herbert Haiber.
Inni sponsorzy FIFA, m.in. Coca-Cola od dawna grożą odejściem, jeśli porządki po Seppie Blatterze nie będą robione szybko.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Do mistrzostw świata w USA, Kanadzie i Meksyku zostało osiem miesięcy, a Donald Trump ostrzega, że odbierze turn...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Znamy już 28 z 48 finalistów przyszłorocznego mundialu w USA, Kanadzie i Meksyku. Awans wywalczyła też pierwsza...
Kibice reprezentacji Polski sprawdzają wyniki eliminacji mundialu 2026 z perspektywy potencjalnych rywali w bara...
Republika Zielonego Przylądka zagra na mundialu. To kolejny debiutant, który zapewnił sobie bilety na przyszłoro...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowy selekcjoner reprezentacji Polski Jan Urban stawiał na stabilizację składu i do tej pory, jeśli nie musiał,...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas