Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 16.12.2015 10:20 Publikacja: 16.12.2015 10:20
Foto: AFP
Adidasa i FIFA wiąże długoletnia umowa obowiązująca aż do roku 2030, ale może ona zostać zerwana, jeśli kierownictwo firmy uzna, że FIFA nie podejmuje działań reformatorskich. „Jeśli reforma się powiedzie, a wydaje się, że ta sprawa jest na dobrej drodze, będziemy dalej sponsorować FIFA. Jeśli tak się nie stanie, pomyślimy jakie są inne możliwości" - powiedział niemieckiemu dziennikowi „Handelsblatt" szef Adidasa Herbert Haiber.
Inni sponsorzy FIFA, m.in. Coca-Cola od dawna grożą odejściem, jeśli porządki po Seppie Blatterze nie będą robione szybko.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Barcelona rozbiła 6:0 Valencię. Po dwa gole strzelili Fermin Lopez, Raphinha i Robert Lewandowski. Teraz czas na...
Polskie kluby przeznaczyły latem na transfery łącznie ponad 40 mln euro. To rekord Ekstraklasy. Wrócili piłkarze...
Reprezentacja Polski po zwycięstwie z Finlandią i remisie z Holandią jest bardzo blisko co najmniej drugiego mie...
Fernando Santos został zwolniony z posady selekcjonera reprezentacji Azerbejdżanu - poinformował sekretarz gener...
Mecz z Finlandią był ważniejszy od tego z Holandią. Gdybyśmy przegrali, moglibyśmy pożegnać się z nadziejami na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas