– Przez 12 lat byliśmy blisko kibiców i piłkarzy na dobre i złe. Cieszymy się, że nasze wsparcie przyczyniło się do sukcesów reprezentacji Polski, w tym m.in. historycznego awansu do finałów Mistrzostw Europy w Austrii i Szwajcarii. Trenerowi i piłkarzom życzymy konsekwencji w budowaniu zwycięskiej drużyny i sukcesu w kolejnych eliminacjach do Mistrzostw Europy i Mistrzostw Świata – podsumował współpracę Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.
Obecna umowa wygasa 31 lipca 2014 roku. Przez dwanaście lat współpracy z PZPN firma zainwestowała w polską piłkę ponad 100 milionów złotych, będąc w tym czasie sponsorem tytularnym Ekstraklasy. W eliminacjach do Mistrzostw Europy w 2016 reprezentacja zagra nowym sponsorem.
– Chcielibyśmy podziękować firmie Orange Polska za długoletnią i owocną współpracę. Jesteśmy przekonani, że przyczyniła się ona do rozwoju firmy i osiągnięcia założeń biznesowych dla marki Orange. Należy podkreślić, że przez te 12 lat nasza współpraca układała się bez zastrzeżeń – poinformował w oficjalnym komunikacie Sekretarz Generalny PZPN Maciej Sawicki.
W zeszłym roku doszło do konfliktu pomiędzy piłkarzami a firmą Orange, która zaplanowała nagranie reklamy z udziałem Roberta Lewandowskiego, Kuby Błaszczykowskiego i Wojciecha Szczęsnego. Zawodnicy Borussii Dortmund odmówili udziału, domagając się dodatkowego wynagrodzenia. Ostatecznie reklama została zrealizowana z ich udziałem.